פינדרוס על "קרן הארנונה": "זו הייתה תכנית של ליברמן"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס על "קרן הארנונה": "זו הייתה תכנית של ליברמן"

ח"כ יצחק פינדרוס במהדורה המרכזית: "התקציב יעבור והוא תקציב טוב לכל אזרחי ישראל וגם לציבור החרדי. נושא גני הילדים והגננות, מורים ברשתות, סמינרים, ישיבות. אין כמעט נושא שלא טופל מהשורש"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על סערת "קרן הארנונה": "מה שקורה כאן מראה שלהסתה אין קשר לשום מציאות. אנשים מפגינים כאילו הרפורמה בעיצומה אפילו שהיא נקברה עמוק בבית הנשיא. ההתנהלות כאילו הכל בעיצומו – צביעות. אותו דבר עם קרן הארנונה. זו הצעה שליברמן הציע בזמנו. אין לזה שום קשר לחרדים. כולם יודעים שהארנונה העסקית לא מוצדקת בעליל. עד היום האוצר נזהר מלגעת בזה".

"הקואליציה לא ממצמצת", הבהיר. "התקציב עובר והוא תקציב טוב לכל אזרחי ישראל וגם לציבור החרדי. נושא גני הילדים והגננות, מורים ברשתות, סמינרים, ישיבות. אין כמעט נושא שלא טופל מהשורש".

"יש לנו שני תפקידים במערכת הציבורית", הסביר פינדרוס את השקפתו. "שלא יפלו את הציבור החרדי, ואנחנו מתקדמים בכיוון והשני זה שנוכל לחיות כאן חיי תורה".

על הרפורמה המשפטית: "נכון שהרפורמה לא עברה אבל עצם העובדה היום יותר מחצי שעם מודע לבעיות מערכת המשפט וכך גם עצם העובדה שמטפלים בנושא זכויות הציבור החרדי…"

"אני חושב שקרן הארנונה תהיה מאוד משמעותית למצוקת הדיור", אומר פינדרוס. "כיום האינטרס של ראש עיר זה לא לבנות למגורים ואת זה הולכים לשנות בקרן הארנונה. מצוקת הדיור כל הזמן על סדר היום".

על המחאה נגד מאפיית אנג'ל: "אני לא מכניס הביתה מוצרים של אדם שיורק עלי. זה חילול השם. לא מתכוון לקנות שם וגם לא מחכה להתנצלות".

פינדרוס התייחס לפטירתו של העיתונאי החרדי יצחק נחשוני ז"ל וספד לו: "הוא היה באמת מהעיתונאים של פעם שהאמינו בתפקידם. קידש שם שמים בכל דרכיו ועשה את מלאכתו נאמנה בשליחות. כשהיינו חוטפים ממנו ידענו שזה מעומק ליבו וקיבלנו את זה".



0 תגובות